wiiih

slutade klockan 1 idag då drog jag hem och spela cod, sen ringde sebbe och ville att jag skulle komma ut så jag drog och träffa sebbe och johan :) sen drog sebbe i hundra år, skönt ute fast jag hade en geting på mig så var riktigt nära att jag skulle få ett stick.. men jag lyckades ju såklart undan den ;) imorgon ska jag nog med mina kusiner till deras sommarstuga för jag vet ingenting just nu som skulle kunna vara bättre? verkar inte hända så mycket ehehe men jag kan ändå inte bestämma mig som vanligt......... beställde nyss löshår i alla fall! så den 19 blir det att dra till frisören och slinga både mitt hår och hårförlängningen 50 cm också så det ska hon klippa också! :) nu ska jag damsuga och byta lakan puss♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback