tjenare kungen

imorgon ska jag slinga mitt hår & min hårförlängning hos frisören! ser fram emot det förändringar är kul :D blir perfekt till sommaren men ljusare!, kommer säkert inte bli jätte ljust men ljusare om man nu kan förklara det så (?) så imorgon kvart i 3 sitter jag i frisörstolen wonderful! nu ska jag äta lite kakor :') gick nyss och gav en till pappsi han blev glad, snart är det bb om exakt 4 minuter riktigt roliga uppdrag kommer dom ha den här veckan!! i alla fall för oss att titta på men vad är rolig tv utan katarina helt ärligt? hon gjorde aaaaaaaalllt hon visste i alla fall hur man gjorde tv, och tar det inte chill som sara martin & peter ._. jag hoppas nån av gurkan christian och simon vinner härliga killar det där! :D jag säger godnatt här och nu också, hoppas ni har haft en lika skön dag som jag! nattiii♥
Tumblr_ljbzbzkbbc1qfn731o1_500_large

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback