ny design! - mobilblogg

tacktacktack lina för den super fina designen! :) just nu ligger jag i soffan och Kollar på grey's anatomy och alla sexar och sjunger i det här avsnittet haha, helgen ser redan bra ut för mig om allt vill som jag vill :) imorgon har jag mattenationella hoppas det går bra men det känns så nu iaf! och på fredag har jag engelskauppsats i nationella för jag varit sjuk och sen fysikprov men det råpluggar jag på imorn så jag får vg + att imorn ska jag på event på john bauer kul!:):) hoppas jag tycker det är bra så man slipper välja om skulle vara tråkigt men älskar att ta kort prata och fimla så är nog min grej! Snart Big brother också det gör mig glad på nått konstigt sätt.. tack förresten för alla gratulationer! Puss sniggingar xoxoxo

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback