jag älskar dig mami

redan slutat för dagen sjukt skönt så slutade egentligen kvar över 11 :) jag fick VG i slutbetyg på engelskan helvete vad bra det går ibland rååå och vg+ på uppsatsen jag gjorde hihi :D bästa läraren och ebba då får man ju inte glömma. när jag stod i matkön idag blev jag faktiskt lite ledsen, för det är inte långt kvar tills jag ska sluta där. men sen kom tanken att det kommer bli mycket bättre i gymnasiet!! nu kollar jag på massa tv-shop kulkul snart kommer babi också han går hit smart kille som inte tar bussen :):):) ikväll ska jag nog till örebro med carro och sova hos hennes papi :D om det inte händer någe här men det är fult väder såååå nu ska jag tydligen hämta han aja....hejsvejsss♥

Kommentarer
matilda

hehe jag antar att det var du som skrev att det var vi på bilden och det är det ju, hihi :)



Blogg: http://hhejmatilda.blogg.se/
2011-05-27 @ 17:19:20




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback