i love u babyboy

nu är linserna beställda! 2 stycken bruna blev det gick på 300 nånting värt som faaaaain. nu ska jag beställa mörkbruntlöshårclips, och sen ska jag färga håret mörkbrunt i veckan :) kommer se ur som vanligt igen antar jag haha ;) men är snyggast så? nej jag är inte snygg h3h3h3h taggar helgen som fan då tänker jag inte sitta still kan jag lovaa :D nu sitter jag och lyssnar på Fest i hela huset - Basshunter blir lagom taggad på feäst då liksom inte bra på en onsdag.. nu ska jag göra godaste mackorna och kolla klipp från bb som varje dag älskart verkligen det är ju sjukt att man tycker det är så bra, dom är instängda i ett hus? undra om man skulle kunna ställa upp på det när man blir äldre?..;) jag skulle nog det i alla fall skulle ni det?

Simon vet inte om han ska skratta eller gråta. Foto:TV11

Helvetet får besök Foto: TV11

Christian vann återigen Foto: TV11

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback