hej underbara blogg

idag hade vi spexfoto i skolan det var riktigt kul! sjukt snygga var vi :):) fast jag tog emma bakifrån riktigt sexigt, men dagen började i varje fall med fysikprov och jag fick g blev typ glad, sen hade jag engelska nationella gick ganska bra hoppas jag på i alla fall! sen efter skolan gick jag iväg till marken med emma amanda linn ida & alice. köpte nån godis och sen prata jag med johan och sebbe och några vid ica sen gick jag och tog moppen hem, så nu sitter jag här i mysisar som vanligt :d chill cheyen är jag. väntar på att ludde ska komma hem så drar jag till lien och umgås med några och fotar dom tänkte jag kanske dom vill hehiehei jag fick hem mina linser idag förresten glad blev jag :D + att jag har fått massa linsvätska av min mammas kompis tack så mycket!!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback