LIV

VEM

Vem är i rummet med dig? ingen eheh
Vem fick du senaste sms av? Elän
Vem tänker du på nu? Jason derulo eftersom jag lyssnar på en av hans låtar :|
Vem pratade du senast i telefon med? mammi
Vems hus var du senast i? mitt ? ;)
Vem önskar du var med dig nu? nån bra jävel
Vem är din favoritsläkting? sara såklart eheh

VAR

Var är din mobiltelefon? bredvid mig och vibrerar av sms ehhehe

Var handlar du mest? ica
Var fick du tag på tröjan du har på dig? mamma kom in med den härom dagen
Var åkte du senast bil? örebro

VAD

Vad åt du senast? äpplee
Vad drack du senast? vatten
Vad är det för färg på dina byxor? svarta shorts
Vad är den närmaste saken som är blå? min bikini
Vad har du på fötterna? inget
Vad är din favorit färg? grå svart och vit
Vilken film såg du senast? irene huss nånting

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? ja? ._.
Hånglat på en bio? haha faktiskt inteeeh
Hånglat i skogen? ja
Tyckt att din kusin är het? haha nä
Sovit naken? nääääääääe
Kört över hastighetengränsen? ja
Målat om ditt rum? mm.
Dansat framför en spegel? ja det klartt
Fått hicka? ja??
Dumpat någon? ja..
Stulit pengar från en kompis? NEJ :O
Hoppat i en bil med folk du just har träffat aaaaaaaah
Varit i slagsmål?näe
Smugit ur ditt hus? har jag säkert
Haft känslor för någon som inte känt desamma? vet jag inte :o
Hånglat med en främling? ja hehe
Älskar eller saknar någon nu? nä :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback