nemen hej!

idag gick skolan fort, fick datorerna och hade lite engelska lektion och så pratade med några nya också trevligt trevligt! sen tog jag matilda julia och lina tåget hem, skrattade nog mest egenom hela tågresan fina cheyer de där! och när jag kom hem till hallsberg hade jag tänkt att fixa mitt gymnasie kort men nehe ingen var där så får åka med lappen imorgon också.. imorgon ska vi vara i haga? eller hur det nu var och ha klasskamp och vi kommer vinna?... eller ;) jaja det visar sig ska både åska och regna imorgon och vara varmt.. så vet inte hur jag ska klä mig haha! jag är redan dö trött inte okej, åkte en sväng till farmor förut (graven) ett halv år sen idag usch vad jag saknar dig. ♥ sen åt vi kebab och nu sitter jag här på den nya datorn och försöker förstå mig på photoshop men det går ju inte allt för bra.. ska nog lägga mig om en timme eller nått är aaaaaaas trött! och imorgon blir det att gymma sen hoppas jag på nån fest på kvällen hihu ha det bra!! :)



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback