oj

 

 

ibland går det jävligt snett och jag kan inte spola tillbaka tiden nej det kan jag inte,
och det skulle ändå kanske inte göra allting till så stor hjälp.
känns som att vissa dagar är det så jävla tråkågt att gå upp på morgonen,
för allting känns ändå bara fel jämtjämtjämt kände på mig att jag skulle bli depp
var ju ett bra tag sen jag var det så var väll dags nu antar jag & jag orkar ingenting
och kan inte säga att jag är speciellt glad för det är jag inte.
jag orkar inte ge, jag vill kunna få ta lite nån gång känna att nån bryr sig om MIG
och inte jag som ska behöva fråga hur det är med folk oftast, bara för att jag frågar hur det är med andra,
kan jag också vara ledsen i bland. som på den där festen, tror många hörde vad jag mena
känns inte som nån bryr sig om mig, tar mig förgivet jag har också känslor fast jag inte är världens bästa männsika, men vem är det ? nej ingen. man lär sig av sina misstag och det vet jag, man måste få kunna göra fel.
det kommer hända vid olika tillfällen men man vet inte när så blir det bara man kan inte bestämma,
och jag skulel få bestämma skulle jag bestämma att jag var stark & kunde ta kritik inte inbilla mig saker, och verkligen aldrig göra fel. men det går ju inte ]: ibland kan jag känna att mitt liv är på topp och INGENTING absoulut ingenting kan göra så jag känner mig nere. men just nu kan verkligen allt det, varje liten småsak hela tiden och det är välldigt irriterande men som sagt så kan jag inte bestämma hur jag mår. och jag är inget EMO för jag mår såhär, jag vet fakiskt inte vad problemet är inte alls.
om jag visste skulle jag försöka göra allt

Kommentarer
amanda

hannis, du vet vart du har mig<3



Blogg: http://amandaihs.blogg.se/
2010-11-10 @ 14:25:49
alice

oh :( jag finns om du vill prata de vet du<3



Blogg: http://aaaaliice.blogg.se/
2010-11-10 @ 17:26:22




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback