tjenare kungen

idag i skolan var det allmänt chill kändes lungt i skolan idag ovanligt brukar vara ett jävlans liv ;)
på elevens val så faila allt för clas drog till sannahed med alla sjuor utan min galle&sabina
så vi fick massa skäll för vi inte visste vad vi skulle ha?-.-' ah moget
sen när vi har haft ''lektion'' ett tag kommer det en annan gubbe
och vi får inte vara med mer haha, så då drog jag och sabina till gymmet :D
asskönt vare! samma sak imorgon, ska börja göra det varje dag nu så jag blir smalis
nu ska jag dricka upp min smoothie sen äre duschen som gäller,
och sen fixa idrotts lektionen till i veckan & sen skriva lite om albanien och nått annat land
blir asbraaaa hejdååå




 ~ you told me that i can trust you,
but i can´t


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback