lista

Höger- eller vänsterhänt: hööger
Humör just nu: nöjd över att jag gjort klart so;n och att jag har pluggat matte
Favoritgodis: choklad
Är det nåt du absolut inte äter: ärtsoppa
Kläder just nu: en tjocktröja
Musik just nu: ingen faktiskt
Vad sa du senast: jag är klar nu, bara så du vet 
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: ingen aning
Sommarplaner: vara med mina underbara vänner, bada sola grilla osv..
Fisk eller badkruka: fisk!
Saft eller alkohol: saft alkohol är ju inte speciellt gott ._.
Hur många kuddar sover du med: 3
Favoritväder: när det blir assoligt, sen börjar det regna och åska lite asmys! sen blir det sol igen :D
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: kläder, godis, kudde
Spelar du nåt instrument: nej
Morgon- eller nattmänniska: natt
Sparare eller slösare: jag lägger pengar på det jag vill ha, men ändå slösar jag..
Bästa film: p.s i love you helt klart!
Tror på liv på andra planeter: jadå
Kommer du ihåg din första kärlek: det klart man gör?
Älskar du henne/honom fortfarande: nej
Har du några homosexuella vänner: har jag säkert :|
Tror du på mirakel: kan hända  
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: jaa! om man har det bra så varför inte?
Ser du dig själv som tolerant mot andra: mitt humör kan vända snabbt haha
Ser du på kärleken som ett misstag: ibland, när det är svårt. men när det är sådär underbart bra så finns det verkligen ingenting bättre
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3
Bio eller promenad: promenad, har inte orken att ta mig in till örebro
Är du kittlig: ja jag är alldeles för skittlig..
Snarkar du? ja när jag sover bra..
Stjärntecken? oxe
Rädd för insekter? nä inte så, men dom är ju inte allt för mysiga
Äckligaste insekten: mygg!!
Största svaghet: hm. vet inte
Det här är jag bra på: ingenting tror jag
Bästa bok? tillsammans böckerna! 
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
vara stark
Vad vill du jobba som? nånting roligt! vet inte riktigt än..
Chips, morötter eller godis? godis
Pizza eller hamburgare? pizzaaaa
Skriver du dagbok? nej har ju bloggen, men skriver verkligen inte ut allt
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? ja det klart. inge STORT men nått som jag tycker symboliserar nått speciellt. och sen vill jag pierca höften får se hur det blir med den saken när jag blir äldre..
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) välstädat, man koncentrerar sig mycket bättre då, och känner sig mer glad att komma hem till ett nystädat rum!
Gungar du på stolen? nej jag sitter i sängen
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ja det skulle jag säkert
Vilken hand håller du gaffeln i ? vänser
Är du rädd för blod? ja, eller typ råttfärgat hår nästan..
Saltar du på maten? ja tyvärr..
Gillar du att sjunga? ja det är roligt hihi
Anser du att du är stark? nä men andra gör det ibland.
Brukar du sola? ja
Vad gör du om du får hicka? ingenting väntar på att det ska försvinna
Röker du? nej
Snusar du? nej
Använder du knark? nej!
Kaffe, te eller inget? inget har inte lärt mig druckit det än
Har du en besatthet? nej det tror jag inte 


 


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback