hejejejeee

efter skolan träna jag åter igen, blir imorn sen vila fredag och lördag sen träna söndag igen alltså söndag - torsdag. Pappa och jag tog bort avgasarröret idag, blir att spraya det imorn, sen hoppas jag idas pappa kan fixa röd färg så vi kan fixa det snart hihi. Sen i alla fall när vi hade tagit bort avgasarröret åkte pappa runt och visa massa vägar i skogen, och sen skulle han visa en backe, fy i helvete har aldrig varit så rädd. Han bestämde sig för att åka upp för den, och den var verkligen BRANT och sen is på :( sen när vi nästan var uppe och jag trodde att vi skulle klara det sluta bilen rulla för det var massa is :( så vi gled ner baklänges fyfan. Har det på video lägger upp det imorn, jag: vi klarar det! Pappa: Nej det gör vi inte.. Hanna vi kommer åka ner i diket sen är ju han så duktig och fixar det:d skratta ihjäl oss när vi lyssna på hur vi lät i bilen. Men det får ni se imorn :) godnatt

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback