HEJHEJHEJE

idag sola jag bara och sov kom ju hem runt 9 i morse ehehe. sen gick jag ut i solen i några timmar fick inte så värst mycket färg men lite i alla fall! imorgon blir det att sola efter skolan och sen ska jag och caroline börja fixa oss kommer ta låååååång tid känner jag på mig.. och imorgon har vi 9-kamp känns ju kul eller nått dragkamp över puttlabäcken kommer sluta med att man ligger i vattnet även om vi vinner haha. och nu sitter jag här med mitt cpä och ska snart kolla på trassel och äta chips och choklad mhähähä feta, men nu måste jag fixa vatten törstar ihjäääääääääääl! XOXO

Tumblr_l6sv4zprh71qcf73no1_500_large_large
hur kan man vara så elak mot sin vän, fattar inte hur ni kan gå så lågt. hon är inte värd er! men man vet vilka som inte orkar ställa upp när det väl gäller. / ilu♥

Kommentarer
frida

vem menar du där nere hanni?<3



Blogg: http://onlyffridaa.blogg.se/
2011-06-13 @ 13:47:28




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback