hejhoppp

drog till ogge förut och färga hans hår.. snäll kompis jag är eller nått(?) jag ska snart bege mig mot badrummet för att göra en skrubb är lite torr i ansiktet ehhe sen ska jag kika på en film hade jag tänkt ska bara hitta nån bra och imorgon blir det jobb igen längtar verkligen och i veckan har jag bara planerat att jag ska träna och sen slinga håret hos frisören på tisdag och klippa mig så blir korthårig igen säkert och sen får jag ju inte glömma ska träffa linn och amanda nån dag i veckan också! :D saknat dom cheyorna kan jag lova, längtar tills ''vårat'' sommarlov drar igång men tusen ggr bättre än förra ihih! jaja nu ska jag ta tag i att få mina ben att gå mot badrummet, ha en bra dag imorgon för det ska jag försöka ha på mitt sommarjobb hehe amanda dansar alltid så fint osv, här har ni videos på amanda och anton HÄÄHÄHÄ :)

Kommentarer
amanda

åååhh pinsamt :(



Blogg: http://amandaihs.blogg.se/
2011-07-03 @ 22:05:20




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback