GODMORGON

måste bara börja med att säga, att tjejkvällen igår var jätte mysig & rolig!! tack cheyor♥ som ni kanske förstod så drog jag på tjejkväll, till idas mamma i vretstorp och där var också Linn, Emma, Amanda, Felicia & såklart Ida vi keka tacos och åt chokladpudding, och bara för att Amanda berätta att hon brukade göra grädde för hand så ville jag också testa och det tog ju liiiiite tid.. och tillslut blev det smör istället för grädde weywey! fml jag som kämpade så jag fick kramp i armen.. sen började vi kolla på psykfilmer och jag blev inte rädd direkt, så jag gick på toa då fastande den där knappen man ska trycka på när man är 'klar' hahah så mitt finger fastna och jag fick inte loss det, sen hörde jag nått ljud utifrån.. då blev jag rädd med det var bara idas mamma som tur var, sen fixade jag till knappen haha, sen kom mamma runt 12 och hämta mig och Amanda sen hem och sova men gick ju inte alldeles utmärkt för det åska och regna som in i helvete :| just nu sitter jag i alla fall och smsar med Julia och undrar var den här dagen tar vägen hoppas på nått kuuuuuuuul nu ska jag dra peace browsss ..... HÄHÄ
snygga osv....

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback