'

godmorgon! vaknade runt halv 11 och nu har jag sminkat mig lite och sååånt får snart främmat tydligen kulkul ikväll ska jag på ''tjejkväll'' ruligt. igår runt 10 så åkte jag mot ludwig och träffa han och filip, och följde med dom in ett tag, men dom spela wow så drog redan vid kvart över 11 eller nånting sånt :)))))))))) så kom jag hem och kolla på CSI och keka b&j gottsiii men jag lyckades ju såklart spilla massa glass på min tröja fast jag verkligen försökte att inte göra det.. HÄHÄÄHÄHÄHÄÄHÄHÄHÄHHÄÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄ är lite uttråkad eller nått och det regnar ute som alltid så färgen lär ju ha försvunnit weywey! jajajajajaa skriver senare när jag har skaffat ett liv :):)
Tumblr_lnn3tpf2iq1qj4c1lo1_500_large

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback