tisareeen

blev det igår, vi tänkte bara stanna där en halvtimme men kom hem runt 3 haha. och vi var i ett gammalt hus där pigor hade dött och en dräng så man blir ju liiiiiiiite uppskrämd av anton, daniel och tobbe. sen kom sebbe och jonas en sväng ocksååå och sen när vi skulle gå egenom äckelskogen så skrek danne till och då blev jag livrädd sen spranga dom vid parkeringen också men då såg vi att det var dom, sen åkte vi hem - 248294289423849 minus och hållde på att dö av att frysa ihjäl och att vara rädd weywey sen tog vi lite av pizzan som fanns kvar när vi kom hem sen somna vi kanske runt halv 5 ? haha jag vette fan assååååwwww och varför jag skriver så tidigt är för att mamma ska ha kalas för sig klockan 11!?...... (u) men nu ska jag ta på mig lite smink iaf untz.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback