stadsparken

idag i ''skolan'' samlades alla 1 2 3or i stadparken där vi delades in i grupper, sen fick vi ett papper med uppdrag där det tex stod filma på en fisk i 20 sekunder   ta kort på två pansionärer som pussas och sånt där! haha min grupp var helskön! känns mycket bättre nu med john bauer när man pratat med andra också :) ialla fall, när jag slutade skolan runt 1 så tog vi tåget som gick kvart i 2 och då träffa jag på Sara (min kusin) så himla rolig haha!! :D så jag åkte med henne på tåget hihi, när jag kom hem packa jag i träningskläder och drog till gymmet allting gick jätte bra på gymmet och jag träffa mika och valle också. men när jag skulle sätta mig på moppen och vrida om nyckeln, så satt det ingen nyckel i. jag hade alltså låst in mina egna nycklar i moppen.. då fick jag gå in på alléhallen och ringa till pappa och telefonen där strulade också ett stort +! sen kom pappa trodde jag med nycklarna, nej han hade inte hittat nycklarna och det har han inte gjort nu heller.. så letade vi i 40 min sen bestämde jag mig för att fråga grannen om han kunde åka ner med mig till alléhallen och försöka bryta upp sitsen, sen när vi är påväg dit kommer ja på att moppen inte är låst får paniiik har ju alla mina grejer där i nycklar, mobil och plånbok + min tåg/buss lapp.. men då drog han lite i sadeln för han skulle känna litee så kollar jag under och då ser jag att jag kunde smita in med handen under och ta upp nyckeln!! smart som jag är kom jag inte på det då när jag väntade på pappa haha!.. smart nu sitter jag i alla fall här nyduschad.. och ska snart ta en cupcake eftersom mamma gjorde de förut MIMS♥
imorgon får vi våra datorer också ska bli kul ihi jag behöver en ny för den här fläkten på datorn låter som en gräsklippare inte helt okej ;)
jaja nu har jag skrivit en bok till er hoppas ni läste allt för jag ansträngde mig ganska mycket eftersom jag inte tänkte ge er nått inlägg alls! :>
färga mörkt igen kanskeeee?

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback