love the way you smile bitch

hej! låg i sängen i ungefär 7 timmar, sen tog jag tag i att dra iväg till ica och möta upp izabell och amanda sen drog vi hem till henne och spelade och umgicks osssv, sen kom karin var inte kvar där så länge men ska ju upp tidigt imorgon ska ju sätta i p-stav LL sen hoppas jag på nått galet på kvällen sista veckan av sommarlov nu helt sick men dom här sista dagarna på lovet känner jag på mig kommer bli sjukt galna?.. ;) har inte så mycket till liv just nu sitter inne på king.com och lirar lite HÄHÄ har en ny skvallerblogg i hallsberg också weywey! nu ska jag spela lite till pussssn♥
hejhej mörkt hår..

Kommentarer
klia

Hej! Jag driver en sexblogg, som Du tidigare har läst och/eller kommenterat. Och nu är jag tillbaka så du är välkommen att läsa, kommentera, prenumerera, tips, fråga eller precis vad du vill! Så ska Jag göra Mitt bästa för att underhålla Dig.



Blogg: http://klia.blogg.se/
2011-08-15 @ 01:14:34




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback