life is unfair somethimes.. FUCK

åkte iväg och träffade Elin Karin Josefin & Amanda kulkul träffade på orange håriga Amanda också fine tjejen♥ och det var det ända jag hade att berätta, ska snart lägga mig i sängen. längtar faktiskt att få börja på john bauer får med mig mina bästa tjejer dit också inga fel. men såklart är det skönaste att komma bort från en hel del hallsbergare tyvärr.. eller självaste hallsberg mer tror jag. är bara ett fåtal jag skulle kunna klara mig riktigt bra utan, nej jag är inte sur eller arg jag är glaaaaaaaad men ibland har jag tänkt på hur det skulle vara utan vissa och det funkar verkligen bra ujuj, elake hannaaa härå nej men ingen ska ta åt sig nu, för jag umgås knappt med människorna.. nu ska jag inte behöva ursäkta mig heller för jag har mina åsikter och dom är helt jävla normala!! säkert en hel del som kommer tycka det är skönt utan mig med, och det ända jag har att säga åt dom är good for you!! lallala godnatt
Tumblr_lpo5xdwhas1qapvcuo1_1280_large

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback