HEH

hej! förut drog jag mot anton där jag bara trodde vi skulle vara några stycken men sluta med en liten fest härligt! kul vare också haha trevliga tjejer gjorde min kväll helt klart!! jag drack ingenting alls, så tog moppen hem runt halv 1 skönt att lägga sig och sova nu tycker jag, tog ett päron som jag nyss käka upp så ska borsta tänderna och njuta av mig sovmorgon jag har imorgon! det jag har planer till imorgon är att jag och mamma kanske ska in till örebro och kolla på en sak, som jag kommer visa på bloggen om några veckor eller så spännandeeee :> och så ska jag städa mitt rum och byta lakan och rensa garderoben så jag hittar mina kläder ser inte allt för fint ut i den just nu kan jag lova! men nu ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig, godnattt♥


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback