DAG 1

en bild och + 10 fakta om mig.
som ni säkert förstår gör jag det här efter en lista så min blogg kanske blir lite mer roligare i några dagar i alla fall! får tyvärr inte upp listan så ni kan se dag för dag men det får bli en överraskning varje dag smart! ;)
1 - jag hatar att sova ensam, för jag är mörkrädd :$
2 - jag har bara haft ett seriöst förhållde, och tyvärr mäter jag dom nya med det fortfarande
3 - jag har svårt att glömma saker, och tänker välldigt mycket på saker om & om igen
4 - jag kan inte sova utan att veta var jag har min plånbok och mina nyckar
5 - jag har välldigt svårt att få känslor för någon
6 - jag fryser jämt, spelar ingen roll vilken årstid
7 - jag kan ändra mitt humör på mindre än en halv sekund
8 - jag är nästan alltid förskyld
9 - jag förväntar mig ofta alldeles för mycket så jag nästan sårar mig själv
10 - jag är jävligt envis och ger mig inte i första taget

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback