tjäänaree

idag mår jag mycket bättre känns bara som jag har en förjävla träningsvärk! det ända jag har gjort idag är att åka och kolla på hårfärg hos lina min frisör jag går till, så ska lägga i så jag känner mig lite snyggare i håret i london haha! just nu står allt åt alla håll och alla möjliga färger :| ska ju slinga i maj så hoppas på ett bra resultat men det tror jag :):) sen ska jag slinga så jag blir ljushårig, fast först fläta in löshår hade jag täänkt :) blir awesomee! sen ska jag shoppa som fan i london nu så jag blir happyyyyyyyyy ska till marieberg och köpa lite saker imorn som jag behöver, sen ska jag packa : )))))) tog spruta förut det gjorde inte ont alls, man waina länge eftersom jag blev så rädd haha men sen efter så tänker man ju vafan man waina för -.- menmen sån eee jaag :> ska kanske ut och fota lite, har sjuuuukt ont i ryggen för jag går runt som en tant för jag inte vill sträcka magen så det gör ont :blush: men nu dunkar jag musik i nåra gammla hörlurar och är glaaaaao ska snart dra i färg och ta en dusch sen bara taggataggatagga! hoppas på att träffa linn och amanda imorn också : )))))))) så jag blir glao, nu skriver jag helt upp&ner så bara jag fattar så jag säger hajdoooooo så ska jag komma på nått roligt att skriva alldeles snart, undrar om morfinet är kvar mår ju ganska konstigt.....

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback