gnight

blev mc med ida & haris satt nog där i två timmar och hade det trevligt! sen skulle jag gå in i skogen och såklaaart så brände jag mig på brännässlor och sen fick jag en tagg i handen välldigt skönt.. :( och nu har jag kollat egenom lite samhällsekonomi (?) har prov på det imorn i alla fall så har läst egenom det och kan allt jag har på anteckningarna, men inget av det kommer säkert vara med på provet för han är störd och kan inte berätta vad vi ska kunna så han kan gå och hänga sig HÄHÄ nä nu får jag inte vara för dum! imorgon blir det nog marieberg med tobbe, kanske hittar nånting.. ska mest dit som smakråd för honom han är lite gay men nu ska jag försöka sova och smsa med min inte allt för glada ******* ω ← stjäääärt

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback