USCH OCH BLÄ

har kollat tv nästan hela kvällen skönt värre, är ändå rätt irriterad på alla personer som bara tänker på sig själva och snackar skit, hade rätt om dig från början och inget har förändrats to bad for u, men egentligen ska jag inte lägga mer energi på dig för det verkar ingen annan göra buhu ne men andledning till att jag skriver det här har är för att jag tycker det ska bli så himlaaaaa skönt att börja på John bauer och komma ifrån Hallsberg hellyeah! nya att umgås med läckert - LL imorgon ska jag träna och ha det gött ända Fram till skolan weyweywey får ju inte glömma att jag ska till Göteborg och träffa trevliga människor & stannar två nätter livet är allt bra ibland ;) tack för mig nu väntar min underbara vän där nere. Sängen wiih godnatt suckers

Kommentarer
josse

haha så lite så ;)



Blogg: http://josefinedimbergs.blogg.se/
2011-07-28 @ 01:40:05




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback