@SÄNGAAHH ;PpPp

hejhopp, grillade hos alice sen lite senare efter vi hade badat blev jag alice ludde sebbe marcus markus och anton som badade ist ehe bra information och jag skriver som en kratta men är trött eheheh... (fick kramp i foten i vattenet AJAJ)  med hon och marcus&markus eheh gottgott, sen gick vi en sväng till skallerud och träffa några vännor. och sen runt halv 12 drog vi hem och nu ligger jag i sängen och är himlans trött, men tvingade mig själv att skriva lite. tänkte vara lite snäll mot er så ni kunde ha nånting att läsa men håller garanterat med er om att det här inlägget var tråkigt.. imorgon ska jag sola med mamma i kumla & sen ska jag nog leka  med alice kulkul :) nu ska jag krypa ner i min säng och sovaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa-aaaaaaaaa weywey puss♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback