usch

vilken sjukt dålig dag jag har haft! varut bedövad i munnen, sen somna jag och nu mår jag fan inge bättre :( och har ingen lust att göra ett skit över huvetaget, imorn ska jag träna så jag blir på bra humör. och det ska jag göra på fredag och söndag också fan va bra, och det ska jag hålla. dumma blindtarm som gjorde så jag inte kunde träna, så nu jävlar. gaaaaaoh har inget blogghumör idag men ni får plåga er egenom den här dagen med mig eller så slutar ni läsa men det antar jag att ni redan har gjort för jag är på ett sådant pms humör, nu ska jag nog gå ut och gå skriver helt olika saker i det här inlägget men det är precis som jag tänker och nu känner jag mig riktigt lat igen för att jag insåg att mina hörlurar ligger kvar i skåpet så jag måste gå runt med värsta största hörlurarna men vad gör man inte för att bli smal? skämmer ut sig gör jag ju ändå jämt right men det är så jag är antar jag så får börja vänja mig lite mer med det, och nu ska jag utututututuutut hejdååå♥


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback