upptaterarN

har jag varit idag ehehe men det är skitsamma när världen bjur på fint väder! :D vaknade runt 12 gick ut och sola i en timme sen bestämde jag och ludde att mötas vid ica eftersom han skulle lämna valle där så han kunde ta en buss hem, så vi köpte varsin god glass sen tillbaka till ludde igen, och solaaaaaa skönt som fan och sen gick vi upp på hans rum och han spelade och jag somnade fan va skönt det var att få sova man blir ju trött av solen? eller är det en myt jag vet inte jag blir alltid trött av den så jag powernappaaa sen drog vi hem till mig för jag böt om för vi skulle till elin men var där kanske i 10 minuter sen drog jag & izabell mot östansjö där vi mötte upp ida och emmsii sen släppte vi av izabell vid elin, så drog vi vidare och chilla i lien en stund HÄHÄH och sen drog vi till mcdonalds vi var ju fett hungrigaaa blev en meny för mig och ida och emma tog en mchicken och en liten cola för 51 när hela våran meny med stor dricka kostade 58 kr haha det var kuuuul :') och sen en glass på det tog jag och ida busiga som vi är <3<3<3 och nu är jag hemma i min underbara säng! längtar redan efter att få sova, men det gör jag jämt det är typ en pojkvän/bästavän för mig den sviker mig aldrig så snäll♥ har laddat in lite bilder på mig från dagen såhär har niiiiiiiiiiiii :)
otroligt fint med plåster eller hur? dumma blindtarm :(





Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback