radio hardcoooore rockin the floreererererer

kolla nyss på min statistik och den började höjjas efter jag kom in på sjukhuset lite fränt sådärjag har faktiskt ondare i ryggen än i magen, dom blåste upp magen med koldioxid så man kunde få onti ryggen och axlarna och det har jag lyckats med! tröstar mig genom att kolla på snygga kläder och äta tobleronesom jag fick av pappa hihi har ju ändå inge bättre för mig bäst att vila så jag orkar springa runt på london,så inte mina kompisar springer ifrån mig :blush: är ju lite seg sådär men det hinner nog fixa sig hoppas jag!sitter nu med blött hår har färgat håret, så har ingen utväxt i alla fall wiiiieimorgon skulle det bli fint väder så hoppas på att komma ut och träffa några av mina kompisar i alla fall!men först jag in till marieberg och köpa nya leggings linne hårnålar trosor och sånt där som kan behövas ska bli skönt att göra sig i ordning och sånt också, ska ta en skrubbsak i ansiktet så jag blir len känner mig inte fräsch och en så lång dusch som jag (vågar) är lite smårädd om plåstrena åker av så ser man såren... :(tänkte på en sak nyss, att jag hade nog inte tyckt det var lika okej att ligga på sjukhuset om inte hanna och hennes mamma hade delat rum med oss bra att dom gjorde det hihi snällisarnu ska jag kamma ur håret tjooo♥
söta linn fick stå för bilden hihi kolla hennes och amanda blogg här!

Kommentarer
Hannah

Tur att vi fick dela rum! :) <3



Blogg: http://hannnahw.blogg.se/
2011-04-15 @ 23:07:22




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback