around the world, ye i can take u there -

idag har jag inte haft tid alls till att blogga, vaknade runt 9 sen åkte vi bil i ungefär 1 timme och lite till, skulle till Degerfors till mormor och morfar. och jag hatar verkligen att åka bil så där länge och så waina spotify också så jag var inte så speciellt glad :> men nu är det lite bättre i alla fall. fast på hem vägen så blev jag irriterad för man måste ju kolla ut genom bilen för att inte bli åksjuk så trodde jag att vi åkte förbi lika dana träd hela tiden, men så var det ju inte så blev jag helt snurrig såklart. men när jag kom hem så tvättade jag min moppe och tog en dusch. och nu har jag redigerat och valt ut bilder sen igår så här har ni en liten bild bomb HÄHÄ













































Kommentarer
my

Hej hej tjejen, allt bra ? fin blogg :)



Blogg: http://myyy.myshowroom.se
2011-04-10 @ 23:33:59




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback