bloggning på g

ska ta tag i det här nu igen som jag sagt 73243874384 ggr haha :D
idag har jag varit på marieberg och shoppat massa awesome
jätte fint linne också som jag ska få till jul, sen en kjol linnen och tröja trosor bh osv
det GILLAS. fast en sak som inte gillas är att det ser ut som jag har ett gigantiskt myggbett på kinden.
ASFULT jag får typ en finne helt random på ställen där jag inte ens har haft nån finne innan
helt jävla wierd. och jag märker nu att jag skriver som en tönt :D
men det är väll så jag är antar jag, och det är bara 9 dagar kvar till jul <3<3<3<3<3<3
och nu ska jag nog springa och ta bort sminket och sen ta en dusch!
imorgon ska jag städa mitt rum & gymma om jag inte kommer bli sjuk.
men det hoppas jag inte :( isf är det gabbes fel </3 haha.
och han och hallberg möter varandra nu i hockey håller på hallberg :D får
se om jag har oddsen på min sida ;)
puss ♥ 


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback