3 dagar

idag var det skola som vanligt,
men vi första lektionen ''lekte'' vi om jag och krille & bk kom till ''final''
men krille var bäst haha ;) efter det åt vi tårta sen vid 10 skulle vi i elevrådet
fixa allt för klappjakten haha kul fast ne, sen var det pyttipanna men det var inte så gott..
och sen tillbaka till alléhallen och kolla så ingen fuska sen kolla på när
eleverna spelade innebandy mot lärarna och det blev 3-3
sen gick jag och albin till godsmak, jag åt en macka& lyxchoklad och köpte 3 julkappar gjorde jag idag också duktig chey ;) jag taggar verkligen julafton varje dag i dag är det bara 3 dagar kvar :D
på lovet ska jag ta smiley & göra en bra förändring med håret vad tycker ni ?..


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback