jag kommer aldrig glömma dig.

världens bästa farmor♥
jag kommer aldrig glömma dig, tänker på dig varje dag. jag vet inte hur jag ska kunna klara mig utan dig, det var dig jag gick till om jag behövde prata, det var med dig jag kände mig betydelsefull. du är det bästa människan jag nånsin lärt känna. alla minnen sen jag var liten i harge och vi gick ner och badade och sen på kvällen gick in och tände en brasa. det kommer aldrig hända längre för du sitter på en stjärna som du sa och vakar över oss. vi saknar dig så himla mycket, och jag vet inte hur många gånger jag har tänk på att det här är så orättvist varför just du av alla? varför? du skulle aldrig nånsin kunna göra någon illa, du är helt obeskrivlig. du kommer alltid vara den som förstod mig på alla sätt och ställde upp, jag saknar dig grymt mycket. och hoppas du har det mycket bättre nu och att du inte har ont :( ♥

Kommentarer
maria

Vet hur du känner, hon var världens bästa mamma och vän för mig. Hon lämnar ett stort hål i våra liv och fattas oss alla. Ett stort ♥ skickar jag dig.

Kramar faster Maria



Blogg: http://www.tassintryck.blogspot.com
2011-05-11 @ 18:56:34
frida

Fint skrivet Hanna, verkligen jätte fint! Kommer ihåg henne, när vi var i harge. Så himla gullig & snäll. Du vet vart du har mig!<3



Blogg: http://onlyffridaa.blogg.se/
2011-05-11 @ 19:26:59




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback