home

kom hem runt halv 10, så kollade jag på bb och åt. vet inte riktigt vad jag ska tycka om finalen.. martin är bra på tävlingar och är snygg? tycker christian är mycket roligare och är inte direkt snygg, härligare människa helt enkelt helt sjukt att han åkte ut tyckte jag i alla fall han var bäst. nu sitter jag i mitt rum helt ensam och är typ deppig men jag vet inte varför, känns som allt blir fel hela tiden. men jag vet inte vad som tynger mig mest, känns bara som allt är helt hopplöst. måste börja träna igen och aldrig sluta, för när jag slutar så kommer det upp tusentals tankar som inte borde finnas alls, så blir hårdträning i veckan. skönt att vara ledig både torsdag och fredag och då ska jag göra nått kul hoppas jag. känner mig riktigt jävla ledsen, nästan som jag inte vill till skolan länge sen jag kände så fan saknar allt som jag hade förr, helvete orkaaaa nu ska jag försöka att bli glad ni bryr er säkert neeeee hej

Tumblr_ll7x0apsxx1qfb4gco1_500_large

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback