godmorgoon

är hemma idag från skolan för inatt vaknade jag med att jag inte kunde andas så jävla äckligt var det, så sov ingefär ingenting inatt så tog igen det och vaknade nu istället känns i alla fall mycket bättre! men kan inte andas helt okej.. jävla astma som kommer fram när jag är förskyld det är fan läskigt :( var nära på att ringa en ambulans men tänkte att det skulle vara lite överdrivet. men man får ju panik när man inte kan andas, så jag har lärt mig nu att det kan gå över av att jag får sova lite :) nu ska jag nog dra mig till köket är jätte hungrig och min mage pratar med mig :$ puss.



skulle ju inte sitta fel med det här från saigon jag åt i söndags!


Kommentarer
amanda

krya på dig hihi :)



Blogg: http://amandaihs.blogg.se/
2011-03-22 @ 12:43:56




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback