VÄRDELÖSDAG!

åh, dom här senaste dagarna kan ju dra åt helvete. finns ju inget att göra och man kan inte ta sig nånstans för att det regnar känns ju värt att ha sommarlov och att jag inte gör ett skit. jag är välldigt sugen på choklad och jag tycker jag är värd det som fan just nu, jag ska keka choklad åt min farmor för det älska hon. imorgon ska jag i alla fall till marieberg med caroline! och sen ska jag till älsklingen♥♥ wih äntligen fick ju ingen skjuts idag & har ingen lust att åka moppe när det åskar och regnar inte min grej. så nu ska jag väll ta tag i att fixa fram nån chokladbit, eller sola kanske vore nått men jag vet inte känns inte så värt, man är ju ändå inte ute i det här pissvädret så ingen ser mig i alla fall för jag orkar inte höra av mig till folk HÄHÄ menmen vet vad jag vill, men blir ju aldrig så, så nu ska jag fan sluta skriva annars blir det en alldeles för lång bok fast det har det redan blivit.. + att jag måste färga mitt jävla hår för det ser förjävligt ut så ska be carro kanske dra i några slingor i veckan eftersom inga frisörer ändå inte har tid för alla har det så jävla uppbokat! nu ska jag dra och sluta skriva bokbokbokbok tjatjajtajtajtajatjajtjatj



ett jätte fint jävla träd

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback