ANGEL WILL SEND YOU HOME -

idag var jag med älskling efter skolan, mysigt hihi vi bakade muffins och dega i sängen höhö. sen runt 6 så blev det att dra mot kumla för min morbrors tjej fyllde år, har aldrig ätit så mycket fika alltså :(:( så nu behöver jag göra mig en go fruktsallad och tävtta mina fötter dom är ganska skitiga.. heheheheh men skönt att gå utan skor jöö och sen ska jag kolla på en film NEVER LET ME GO
hoppas den är bra, och att jag inte behöver tjuta. på 2 år har jag inte viljat kika på kärleksfilmer för det slutar alltid olyckligt, eller jätte bra och då vill jag slå sönder datorn :$ men nu kommer det gååååååååå kommer bli kär i varje skådespelare idag är jag glad :')



NEMEN GEMIEEEEEEE

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback