TREVLIGTREVLIGT

först satt jag amanda & linn och snacka i nästan 3 timmar om allt möjligt haha! sen åkte vi till lien där det var folk, sen åkte vi och hämta mitt tält hos ludde och sen tillbaka igen, sen blev vi ett tiotal kanske där och jag har klagat på mitt umgänge det vet jag, men jag vet inte vad jag har fått dom dåliga sakerna ifrån isf? ni är ju grymma hela högen tycker om er jaa♥ och nu sitter jag här och är dödsallergisk och gråter över nån andledning... känns skönt att få ut alla känslor.. saknar min farmor något grymt jag älskar dig, du var min stjärna som lyste upp mina dagar! men nu måste jag springa och hämta massa allergimedicin så jag klarar av natten.. godnatt!
Life,lesson,life,words,cry,mistakes,never-1834417e854056ce3b1f19c897f372a5_h_large
it´s fucking hard!!!!!1

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback