roligaaa cheyen häråå

var och sola med mamma i kumla för nån timme sen, helt underbara solarium mot dom i hallsberg så får bli att börja sola där ist. tyvärr så har ju riktiga solen surat ihop och vill inte komma fram förstår inte vad den inte fattar med att det är SOMMAR då ska den inte vara bakom massa fula moln och dryga sig.. FML ser ut som att jag ska mot lilla vretstorp ikväll känns bra :D ett bra tag sen jag var där iaf och det känns mindre bra.. i like that town ;PPppppPPpPP så just nu sitter jag här i trosor och bh i mitt rum som är heeeeeeetttttt fast det är molnigt sååååå blir nog åska WEYWEY och förresten sa jag fel saft till er är den hära heehehhehehe saftinlägg kanske är nått jag ska börja med men jag vet inte :):) vad tycker ni?
ska vara jordgubb rabarber och kiwi HIHIHIHIHIHIIHIIHHI♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback