eheheh

jag och carro drog till kompis gungan och chilla där och keka lite HÄHÄ sen drog vi till milano och träffa Albin Mika & Izabell trevlanss, sen blev jag bjuden på fest men ska ju såklart jobba imorn :( helveteeee! jag som var astaggad på fest igår men då blev det inget fyfy, bara för att jag ska jobba imorn ska det dyka upp fester känns ju värt kommer köra gärnet när jag får ''sommarlov'' YEYEYEYEYYEYE nu sitter jag här hemma själv och har kul eller (?) ska snart göra en skrubb i ansiktet och smörja in mig och duscha liteee kram och puss♥
Tumblr_lo0pj1tgcn1qb7s6xo1_500_large
Tumblr_lnijkyyh711qdya59o1_500_large

Kommentarer
anonym!

Hej Hanna :D



det här är bara en onödig fråga men skulle vara kul om du svara :)

vad använder du för text "stil" asssååå typsnittet ? :D



Blogg: http://har ingen blogg xP
2011-07-12 @ 21:36:57




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback