if you really knew me






if you really knew me -
är verkligen ett riktigt bra program.
det känns som att man skulle behöva göra nått sånt här minst en gång.
jag tror verkligen att det skulle behövas, jag blir så himla rörd när jag kollar på det här.
jag gråter egenom det här varje gång jag ser det, det är så jävla fint.
att man verkligen öppnar sig för nya personer som man egentligen kanske inte känner alls,
och det känns helt grymt efter dom har haft den här dagen tillsammans.
det måste kännas mycket bättre att kunna komunicera med många personer.
än få personer, man är precis lika mycket värd som alla andra.
även fast man är populär, tönt, ful ,snygg, ljus, mörk tjock,smal, annurlunda
men hur kul skulle det egentligen vara om ALLA var precis lika dana
tyckte precis lika dant såg precis lika dana ut?
det skulle inte vara ett dugg kul, jag vet att jag är elak och säger hur andra ser ut,
jag kanske tycker den är skitful, men om jag tänker efter.. undra vilka som säger så om MIG
då är det inte lika roligt längre och efter jag sätt dom här programmen vill jag verkligen
ändra på mig, och bevisa att alla är precis lika mycket precis hur man är
för så är det verkligen! man ska kunna våga vara sig själv och VARA STOLT
och känna sig speciell!



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback