godmorgon hihi

nu ska jag snart få skjuts till skolan, fixade mig assnabbt idag bara på 10 minuter rekord amagad
kör idag på en chill outfir som vanligt ungefär ;)
men är verkligen astrött och vill verkligen krypa ner i sängen igen,
min kropp skriker efter att få sova
och idag tänkte jag gymma&sola och hinna plugga men det kommer jag inte hinna
så kommer få sitta med biologi hela dagen så jag ska få VG
nu börjar jag dagen med SO åh vad roligt sen har jag Musik,Idrott,Svenska dubbel so för att få bättre betyg i nått ? :$
har säkert elevråd idag också så himla kul skare bli garvar ju bara åt **** våran matsal är så vacker ah tje :|
ne nu ska jag borsta tänderna hoppas ni har en bra dag för det ska jag ha :D



söta amanda härvaa ↑


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback