godmorgon

jag är bäst på attt upptatera jag veeeet
igår var jag ju i örebro, sen var jag hemma ett tag.
sen kom ida och så swkrek vi åt melodifestvivalen, den var ju usel!
bara danny som var bra vafan :o han ska vinna!
sen drog jag och ida ut och gick ut och ida faila hahah gumman dåå<3
sen vudare till izabell en liten stund hann lira lite ;)
sem gick vi ut och träffa ludde&albin och mandy sen skule ida hem så dom gick till netto
och jag gic k tilbaka till izabell igen ville kolla läget hihi sen drog jag lika fort igen ):
hem och försökte sova, men det gick inte såklart var så jävla föskyld (är)
såklart blir jag sjjuk tills vi ska åka till romme!!! men jag får väll följa med kusinerna
till gillersklack kanske? eller om vi drar till romme när jag är friskt så sara om du läser kommentera hihih :)
just nu sitter jag i alla fall och snorar&hostar och ätrer jätrtegod frukost!! tekaka och juice hjääärta
skulle egen tligen firat mormor idag men jag är ju sjuk så följde inte med känner mig dum :(
men grattis mormor jag älskar diiiiiiig! - du fixar det här det vet vi..♥
så idag ska jag bara dega här hemma trorjag, orkar knappt röra mig åååååh hatar att vara sjuk!
skriver senare för nuj har jag skrivit en bok till er :$ pöss :>


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback