-

jag har insett att min senaste kyss.. var mysig
jag saknar.. sommaren!
jag pratar.. jämt
jag skrattar.. ofta
jag tycker om.. min moppe :$
jag avskyr när folk.. ljuger en rätt upp i ansiktet fast man vet att den ljuger :)
mina närmaste vänner är.. tuffare än dina
min första vän hette.. emelie eller hanna
min första kärlek hette.. filäp
kärlek är.. underbart och knasigt
min favoritfilm är.. p.s i love you
när jag borstar tänderna.. sätter jag mig i badkaret haha
när jag lagar mat.. blir det oftast kungligt gott 
jag är rädd för.. att bli lämnad.
jag önskar.. att jag får en ny dator snart......
den värsta känslan är.. när nån leker med en
den bästa känslan är.. besvarad kärlek
jag vill.. mysa
jag är.. trött
jag är sämst på.. att bli tagen seriöst 
jag kommer alltid att vara.. hanna (a)
det finaste som finns.. är han
i sommar.. ska jag göra allt, har mina planer med idaaa
sist jag grät var.. ehm 2 dar sen kanskeee
jag kan.. kär i baggen, men det är jag inte
min mobiltelefon är.. azum
när jag vaknar på morgonen.. kollar jag om man får vakna upp till ett gulligt sms höhö
innan jag somnar.. tänker jag på hur jag skulle klara mig utan min farmor
just nu håller jag på att.. vänta till tobbe&ogge är på väg hem
jag har aldrig.. ätit kaviaaaaar
idag har jag.. varit hos iza och nördat amnesia, tränat & duschat :)
på gymnasiet.. ska jag ha röööligt
jag vill verkligen.. sova

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback