STAN

idag hade vi ju massa uppdrag att göra i häst haga det var riktigt kul faktiskt haha! härlig klass tycker jag iaf :> sen efter det runt 2 tog jag bussen in mot centralen och mötte upp sara och kan bara ta att börja berätta att det var ungefär 1000000+ på bussen hade mjukiströja eftersom att det skulle regna men det gjorde det ju inte såklart så gick runt och var as varm hela dagen!! och sen gick jag ju på stan också inte mindre varmt.. men det är smällarna man får ta! på tåget träffade jag på hela hallsberg ungefär satt med amanda och felicia sista biten iaf trevligt hihu. sen på stationen träffa jag olle och pratade med han en stund innan han gick på tåget inga fel det heller :) sen cykla jag hem och kan lova er att jag var knallröd i ansiktet när jag kom hem haha vilken skämt! att det först är nästan iskallt ute och sen helt plötsligt sommar igen weywey! här har ni bilder på det jag köpte idag, och förresten åt vi på saigon mumssssss skicka nyss inlämnings uppgiften också fick en bli en bild på min kusin



skjorta carlings 349:-
kofta carlings 399:-



linne carlings 199 :-



shorts cubus 249:-


Kommentarer
felicia

Treevligt var det! Snyggt allt var du köpte :D



Blogg: http://feliciaharrysson.blogg.se/
2011-08-26 @ 20:18:53




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback