KAPTEN RÖD - JU MER DOM SPOTTAR

jag tänkte på en sak nyss haha, min garderob är lite fullproppad.. ska ta tag i att fixa i den i veckan men en större garderob skulle inte skada får ju fan inte plats med grejerna längre ._. är i alla fall nyduschad sjukt skönt jöö, skrubba ansiktet, inpackning, & rakade benen såklart wihwih sen tog jag en jätte bra ansiktskräm och för kroppen och sen en kräm från london också så nu luktar jag gott :D och sen har jag en rosa tröja på mig haha har aldrig färg men hittade den långt in i garderoben, där jag hitta massa plagg jag inte ens kom ihåg jag hade sinneees ;PppPPppP
bäddat har jag också ujuj ;) täcket längst ner är ju inte så vacker men vad gör det om hundra åååår

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback