-

sitter här helt ensam i mitt rum med mina chips och tänker på hur mycket jag saknar att ha ett förhållande. jag har jätte svårt att börja tycka om nån, men hellre det än att byta från olika hela tiden förhållanden hit och dit näe feting diss på det. jag tycker hellre om nån riktigt mycket så jag knappt kan släppa taget om den när den ska gå på toaletten eller bara gå och hämta ett glas vatten, det är dom små sakerna som gör dom stora riktigt bra right? bara för att jag saknar att ha ett förhållande kommer jag inte bli tillsammans med nån bara för att, kommer aldrig hända.
dom förhållandena jag eller förhållandet.. jag har haft har varit helt underbart och jag gemför alldeles för mycket från det än, men det får jag försöka ändra på för allting kan inte bli precis lika dant det vet jag. men jag har så svårt att ställa om även fast det har gått länge sen jag kände nånting speciellt för nått i alla fall ett halvår och lite till. visst det är riktigt skönt att vara singel, man får ju göra vad man vill utan att nån blir avensjuk. men det betyder ju inte heller att ett fest ragg är mer värt än kärleken, visst man kan ju hitta kärleken på en fest. men jag vet vad jag tycker är viktigast, och det är att ha nån som verkligen visar för en att man duger precis som man är, och det finns ingen annan som kan ta ens plats, och bara ligga tätt intill och känna hans andetag är helt underbart. saknar det och hoppas på att jag kommer hitta nån igen, den känslan är oslagbar och den bästa som finns.




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback