gokväll :]

idag blev det att gymma med några söta grabbar filip valle martin & ludwig haha pinsamt :(
men ska gymma imorn, hade värsta skoskavet så blev inte gymmning som jag hade tänkt :(
men får göra den imorgon istället blir skitbra, nu ska jag snart gå och borsta tänderna och smsa,
och försöka få filip att svara på sms men det är alltid omöjligt så svarar han vid 12 och tror jag är vaken? lilla nörden därva som spelar haha ;) eller bara iggar how knows?
idag var det prao i skolan med fridis chill är det men man blir välldigt seg tillslut, man sitter ju inte så speciellt bra.. och imorgon ska vi baka marsanbullar haha gött ;) sen tror jag inte vi gör så mycket mer än att ta betalt och göra asgrymma mackor med massa ost höhö.
och imorn är det ingen god mat fläsk med bara fett på ._.
efter gymmningen imorgon ska jag nog fixa i mitt rum fuck
JAG VILL HA HELG JAG VILL HA DIGDIGDIGDIG JAG SAKNAR OSSOSSOSS

tack förresten för sugmärket filip!! du våldtog mig med det och det gjorde skitont!:(
så nu vet att så behöver ingen fråga vem det var.. AJ

Kommentarer
Anonym

Jaha är det filip nu igeen?

herregud-.-



2010-11-15 @ 22:40:06




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback