bergodalbana

efter skolan var jag med malin och luffa på ica haha,
sen så kom kristian och baggen. så jag och kristian hade lite talk,
kändes skönt. sen när jag kom hem la jag mig direkt i sängen och började plugga.
och nu sitter det faktiskt bra, ska läsa yttligare lite till :)
imorgon är det tisdag och jag kommer inte ens ihåg vad dom lektionerna innebär,
men jag är i alla fall astrött så jag måste gå och lägga mig ganska snart iaf.
sen imorgon ska jag iväg till en och prata igen känns jobbigt.
trodde inte det var så pass som hon verkade ta det när jag berätta om allt,
så känns ganska wierd. vissa vet vad jag pratar om och vissa inte.
men verkar som jag kommer må bättre sen inom ett tag
och slippa gå runt såhär, men det fixar jag.. :( eller?

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback